Linneas Jul

Mina julklappar!

Jag fick en hel del julklappar i år! :D Så jag lägger upp lite bilder på dem! :)









Presenterna

Bild 1:

Svarta Converse
Film: Flicka & Flicka2
Harry Potter
box med alla filmerna på blu ray
Sex ant the city box med alla säsonger
Pysselbok och söta färgpennor
Tvålpump
Ansiktsrengöring
Hårinpackning och Bodybutter från the body shop
En söt "dricktermos" med mumin på
2 förpackningar med påskalan och öngott
En duk
500 kr
Film: Aladdin och rövarnas konung

Bild 2:

2 paket med Tackel och andra fiskegrejer (Norge i Maj! :)
Film: Mysteriet på Greveholm
Underställ
(Till Norgeresan! :D)
En bakform med Mumin
En Tröja
Bok: Kampen
Film: Astrid Lindgrens jul
Ghost Whisperer säsong 3
Bok: Beautiful dead

Bild 3:

Smörgåsgrill från OBH Nordica
Bok: Trollkarlarnas hemliga pakt
Ghost Whisperer säsong 2
2st hans&hennes öngott
En liten låda med små söta Nalle Puh böcker
Hårinpackning
En snurrgrej med skålar till tacos
Tröja och byxor i supermysigt material
Bok: Pretty Little Liars - Intriger
Ansiktsmask
Ansiktskräm
Rengöring
Läppbalsam

Shampo från Rosen Serien
2 Armband

Bild 4:

En söt liten Kopp som jag glömde ta med på de andra bilderna :)

Dessutom fick jag några saker som inte blev med på bild: Trisslotter, Ett sött ägg man ska koka med riktiga ägg för att se när dem är klara, Kapslar till vår kaffe maskin och En krukpojke! Har säkert glömt något, men tror det var allt :) Man kan tro att jag är bortskämd, eller har varit riktigt snäll i år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!