Linneas Jul

26e November

 
Hej på er alla!
 
Trots att jag har varit så dålig på att blogga, så verkar det fortfarande finnas några själar som kikar in här emellanåt! <3
 
Den första snön har redan besökt oss i Dalarna. Men den försvann lika fort som den kom. Det snöade idag på förmiddagen men är borta nu på eftermiddagen. Tror ni vi får snö på julafton?
 
Mina första julklappar är inslagna och jag har köpt på mig några stycken, även om jag har en hel del kvar. Hur ligger det till för er? :)
 
Snart är det första advent och första December! Ser ni fram emot julkalendern? Eller tror ni att det blir en besvikelse?
 
Tyvärr har mina julkänslor varit helt borta ett tag, men nu lyssnar jag på julmusik, har druckit den första julmusten och den första glöggen, ätit den första pepparkakan och lussebullen och sett den första julfilmen. Så nu hoppas jag att den kommer tillbaka. För nu är det SNART jul! :D
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Dags att börja skriva nu!

2013-09-21 » 17:03:09
Postat av: Monica

Nu har Jossan också skaffat blogg: jostesjul.blogg.se
kom igen nu! ;)

2013-09-28 » 09:42:37 URL: http://www.tonkansjul.blogg.se
Postat av: Lars-Åke

Mycket trevlig blogg. Den börjar kännas en aning inaktuell, kanske dags för en uppdatering.

2013-09-29 » 10:05:27
Postat av: Jossan

Instämmer med föregående skrivare :D

2013-10-01 » 20:36:53
Postat av: Monica

Suck! :(
Kom igen nu! :)

2013-10-02 » 07:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!