Linneas Jul

Önskelista

 
Hej på er alla! :)
 
Jag har redan kommit på vad jag önskar mig i julklapp och present (fyller år i november). x) Lite tidigt kan tyckas, men så vet åtminstonde alla vad jag vill ha. ;)
 
 
 
Jag önskar mig The hunger games på Bluray och även säsong 3 av the Vampire Diaries. ;)
 
 
 
Jag önskar mig en egen dator. Inget avancerat men det ska gå att spela dataspel på (läs Sims och Age of empire). Jag önskar mig även en "skärm" till en samsung galaxy S2. Jag ska nämligen få min sambos nya och oanvända mobil, men det är en spricka i skärmen (glaset) så därför vill jag ha en ny skärm. Inte en helt ny telefon alltså ;)
 
 
 
 
Och dessutom önskar jag mig Hemnes bokhylla från Ikea. Mina böcker får nämligen inte plats, så jag är i STORT behov av en bokhylla. Jag önskar mig även andra Harry Potter boken (Harry potter och hemligheternas kammare).
 
Haha. Detta är nog den dyraste önskelistan jag någonsin haft. Men datorn är inte så jätte viktig, för jag kan alltid låna sambons. ;) Och det andra går på ca 2500 samanlagt. Om jag skulle få lov att begränsa mig ännu mer, så vill jag hellst ha bokhyllan och skärmen till telefonen. ;)
 
Så, mamma o pappa o sambon o brorsan och alla andra där ute ;) Nu vet ni vad jag önskar mig. :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Bra att vara ute i god tid!

2012-08-23 » 21:03:23 URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!