Linneas Jul

Semester istället för julklappar?

Hej på er alla! :D
 
Min familj funderar på om vi ska åka utomland istället för att köpa julklappar och jag vet inte riktigt vad jag tycker om detta. Jag älskar verkligen att köpa och ge bort julklappar och tycker att detta är en av de stora nöjerna under julen. Att få klappar är ju heller inte helt fel! ;)
Men grejen är det, visst vore det underbart att åka utomlands också! Men mamma hade hittat en billig resa till Spanien, i samma område där jag redan har varit två gånger och jag känner inte så stort behov av att åka dit igen, utan hade hellre åkt till ett annat ställe. Men det verkar som att det är denna resa eller ingen som gäller, eftersom att det var hit som det var billigt att åka.
 
Vad hade ni gjort? :)
 
  VS.  
 
Föresten, kika gärna in på min bok och filmblogg som jag driver på: www.watchandread.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Marie

Skulle resan bli en julklapp från din mamma eller ska du betala själv? Ifall du själv ska betala och inte känner helt för att åka dit hade jag nog avstått men det är ju du som ska välja, gå på magkänslan. Vilket vill du? Ifall du får resan i julklapp kan det ju vara kul.

Svar: Njea.. Vi skulle nog ha betalat den själva. Men vi har bestämt att inte åka då jag inte vet om jag kommer få jobb i höst och mina föräldrar ska kanske ta en sista minuten resa nu i höst :)
Linnea

2012-07-14 » 11:45:39 URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Lisas Vinterland

Vi har haft funderingar på det med, men vi har djur så tyvärr är det lite svårt :/ jag skulle absolut byta julklapparna mot en semester, inte varje år, men någon gång :) Julklappar är ju kul i stunden, men resor ger minnen för livet :D

Svar: Okej :) Vi har också djur, eller mamma och pappa har en katt, men han klarar sig själv och vi har en granne som brukar gå dit och se efter honom :) Sen har jag en hamster med hon bor hos min farmor och farfar då min sambo blivit ännu mer allergisk.. :/ Vi har i alla fall bestämt att inte åka någonstans i jul då mina föräldrar funderar på en sista minuten resa nu i höst och jag vet inte om jag kommer ha jobb, så jag kommer att vara lite fattig :/
Linnea

2012-07-14 » 12:58:13 URL: http://lisasvinterland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!