Linneas Jul

Tack alla julbloggare!

 
Jag vill bara säga tack till alla fina julbloggare där ute! Ni ger mig massor av inspiration och det är underbart att läsa om alla tips och ideer kring julen! :)
 
För tillfället sitter jag och skriver en uppsats i en kurs som heter "Neuropsykiatri och kriminalitet" samtidigt som jag lyssnar pålite jullåtar. Jullåtarna ger mig helt enkelt den kraft jag behöver för att orka skriva och läsa!
 
Jag har även blivit inspirerad av er andra jultokar att baka fina och kreativa bakverk till julen så därför tänkte jag visa några otroligt fina och juliga bakverk! :D
 
 
 
 
 
Hur fina och kreativa är inte dessa cupcakes? Förhoppningsvis är de lika goda som fina! ;)

Kommentarer
Postat av: Helly

För fina att äta!! Tack själv och lycka till med pluggandet. Kram!

2012-10-01 » 17:11:19 URL: http://hellysjul.blogspot.com
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Åhh så fina bakverk :D

2012-10-10 » 12:39:31 URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!