Linneas Jul

Min julafton

Min julafton var super!!

Först vaknade jag och sambon hemma hos mamma och pappa, där åt vi julgröt och skinksmörgås (minus skinkan förståss! ^^). Sedan åkte jag och sambon hem till oss för att fixa oss lite och hämta cheesecakesarna hemma hos oss. Sedan åkte vi hem till min farmor och farfar, där min morbror, mina två kusiner och deras pojkvänner, min bror och hans flickvän och mina föräldrar var! :) Först åt vi lite godis, pratade och hade det trevligt! Sedan var det dags för julmat, supersmarrigt! Efter det fick det bli lite paketöppning för vår del (jag,sambon,brorsan, svägerskan och föräldrarna) eftersom vi fick lov att åka på en gång efter kalle anka. Efter att vi öppnat lite paket åkte jag och sambon till hans familj, där öppnade vi ännu fler paket och fick fika! :) Efter det, i 20.00-tiden åkte jag och sambon tillbaka till mina föräldrar där mamma, pappa, bror ochj svägerska väntade. Och så blev det ännu mer paketöppnande! :) Sedan gick vi till sängs runt 01.00 och på morgonen gick jag och mamma upp kl 05.00, hämtade kusin och åkte på julotta! Riktigt mysigt! :)



Grötfrukost!



Mina fina kusiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!