Linneas Jul

Julklappar!


Tänk att det endast är 87 dagar kvar till julafton! Det låter kanske ganska länge, egentligen. Men med tanke på att det snart bara är två månader kvar till första December, så känns det inte så länge!

Jag har hunnit börja på en liten lista, vilka jag ska köpa julklappar till och vad. Det blev ganska många i år. 17 personer!

Dock köper jag flest och dyrast presenter till 5 personer. Min sambo, hans lillasyster, mamma, pappa och min bror. De andra personerna får något litet, mest symboliskt.

Hur många köper ni julklappar till? Skulle vara roligt att veta! :)



Bilden har jag lånat här.


Kommentarer
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Mest köper vi till våra fyra barn. Sedan blir det mindre saker till mannen, pappa, mormor o morfar, barnens kusiner, bror med sambo, svärföräldrar. Jag har även ett par kompisar som jag ger julklapper till.

2011-10-04 » 22:59:35 URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!