Linneas Jul

När man har fullt upp..


I helgen har jag haft fullt upp med att försöka komma ikapp med skolan, därför har det blivit lite dåligt med bloggande! Vilket det antagligen kommer att fortsätta vara de närmsta dagarna. (Förlåt!)

Men jag kan medela, att efter många om och men lyckades jag hitta Allers julmagasin, på ica, som jag letat efter i flera dagar! Jag blev överlycklig och köpte med mig den hem! Så nu har jag bläddrat igenom den flera gånger och har även läst en hög gamla jultidningar som varit liggande hemma hos mamma och pappa! :) Julstämningen är på topp, trots allt skolarbete! :)

I morgon är det dessutom bara två månader kvar till julafton! Det är helt knäppt vad tiden har gått fort! :)


Kommentarer
Postat av: Kikki

Tiden bara rusar fram - kul det :) 2 månader till jul nu!

2011-10-24 » 13:44:47 URL: http://julbloggaren.blogspot.com
Postat av: Helena - Hellys Jul

Om jag fick bestämma så skulle jag lägga all min tid till julpyssel, julbloggande och julmys. Det är lite för mycket barnsnuvor, hämtningar på dagis och annat tråkigt i vägen just nu. Försöker verkligen hålla tempot uppe.

2011-10-25 » 21:57:58 URL: http://hellysjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!