Linneas Jul

Snö, advent och adventskalender!

I söndags var det första advent och här i Falun föll snön för första gången! Perfekt tillfälle! :) Dock så var det plussgrader igår, så idag är snön helt borta. Men jag hann ta en bild, som jag tänkte dela med mig av! :)



På måndagen kom mina föräldrar förbi och med sig hade de en överaskning! Nämligen en paketkalender till mig och min sambo! :) Det var en söt påse fylld med små paket, på snörena som hänger utanför står det en siffra! :)



Så tänkte jag dessutom lägga upp en bild på en av våra adventljusstakar! :) Hjärtarna som är knutna runt ljusen är gjorda av trolldeg och pepparkaksformar, som det står 1,2,3 och 4 på :)


Kommentarer
Postat av: Monica

Snygg stake! :)

2011-12-04 » 17:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!