Linneas Jul

Trasig dator, julafton och allt annat!


Jag är så ledsen för att jag inte uppdaterat bloggen på såååå lång tid. Men det är såhär att vår bärbara dator har gått sönder. Eller rättaresagt så har skärmen gjort det, och min sambo som är IT-tekniker sa att det inte fanns något att göra :( Men man kunde koppla in den i TV:n så man fick skärmen på tvn, men det var för krångligt för lilla, oteckniska mig. Just nu är jag hemma hos mina föräldrar och passade på att utnyttja deras dator! Men nog om det! :)

Min julafton var fantastisk, likaså dagarna innan med julbak, julstämning, glädje och massor av kärlek! Idag är jag dock väldigt trött efter dessa dagar, dessutom sov jag 3 timmar i natt eftersom vi satte ihop en TV som mina föräldrar fick i julklapp av mig och sambon. Sen kl 05.00 gick jag och min mamma upp, hämtade min kusin och begav oss till kyrkan för en stämningsfull Julotta! Resten av dagen har spenderats med spela Kinect! :)

Jag tänkte uppdatera lite senare om dagarna innan julafton och givetvis julafton lite senare när jag fört över lite bilder och så! :)

Hoppas att ni alla haft en underbar jul! :D


Kommentarer
Postat av: Julstugan

vad tråkigt med datorn.



Du får ha en god fortsättning.

2011-12-26 » 07:06:44 URL: http://www.julstugan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!