Linneas Jul

Lucia


Igår var det lucia. På morgonen fixade jag lite luciafrukost till mig och min samo och på kvällen var jag  hemma hos min farmor och farfar tillsammans med min bror, hans flickvän och mina två kusiner. Vi kikade på lucian som visades på tv och fikade :)

I helgen som var, blev det en hel del bakande för min del. På Lördagen var jag hemma hos mina föräldrar och bakade pepparkakor och ischoklad tillsammans med min mamma och svägerska :)
Sen på Söndagen var jag hemma hos min kusin och bakade pepparkakor och lussekatter med henne och hennes kompis. Vi försökte oss även på att göra ett pepparkakshus, även om det inte blev alltför lyckat ^^

Tyvärr hade jag ingen kamera med mig i helgen, så tyvärr har jag inga bilder att visa er :(

Hur firade ni lucia igår? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!