Linneas Jul

1 December!


Nu har det blivit jul på allvar! Det är första December!

Jag hann inte titta på julkalendern i morse, men tittade naturligtvis på reprisen på kvällen! :) Jag tycker att den var riktigt bra, det lilla jag sett! :) Den är verkligen välgjord och jätte snygg styling! Det känns som att detta kommer att bli en riktig höjdare! :)



Dessutom öppnade jag och Sambon första paketet i vår paketkalender vi fick av mina föräldrar och där låg inget mindre än.. "Sunes jul" - julkalendern! :) Jag såg självklart ett avsnitt idag, men det är endast ett per dag som gäller ;) Jag tyckte i alla fall att det avsnittet var roligt! :)
Sen öppnade vi även våra chokladkalendrar som vi har varenda år! :)

Vad tyckte ni om årets julkalender, det lilla vi har fått se? :)


Kommentarer
Postat av: Helena - Hellys Jul

Jag gillade kalendern jättemycket. Så snygg scenografi. Vilken mysig dag för er med kalendrarna :)

2011-12-01 » 22:51:03 URL: http://hellysjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!