Linneas Jul

Nu när vi ändå är inne på mat...


Brukar ni göra egen sill till julen?

Min mamma har gjort det några år, och jag måste säga att den hon gör är mycket godare än de som finns att köpa! :) Jag ska fråga mamma om hon har något recept som jag kan lägga ut här på bloggen! :)

Men bland dom som finns att köpa, tycker jag att Abbas är överlägsen!
Gärna Abbas Skärgårdsill eller Senapsill! :) Det är dom godaste!

Vad tycker ni? :)


Den här bilden har jag lånat här. Jag är dock osäker på om det är
sidan den egentligen kommer ifrån...

Kommentarer
Postat av: Helena - Hellys Jul

Jag ghorde under några år glamästarsill. Super!

Jag köper helst sill (om vi inte gör själva) över disk hos fiskandlaren. Det blir allra bäst. Har ett stammisställe i Hötorgshallen jag alltid gynnar

2011-11-02 » 21:19:08 URL: http://hellysjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!