Linneas Jul

Linneas önskelista 2013

 
Så var det dags för min önskelista. Då jag fyller år i November tyckte jag att jag lika gärna kan lägga upp min öskelista nu ;) Det kanske kommer ett uppdaterat inlägg senare också då jag har en tendens att hitta fler saker jag vill ha ;)
 
 
Allra hellst vill jag ha en ny mobiltelefon. Den här nya Iphone 5 i Guld ligger allra högst på min önskelista. Skitsnygg är den och det är dags för mig att skaffa en ny telefon. Älskar den människa som köper denna till mig! ;)
 
 
Sedan önskar jag mig en massa olika produkter från Rosenserien. Allra hellst vill jag ha en rengöring, ansiktsvatten, ansiktskräm och ett läppcerat!! :)
 
Sedan önskar jag mig en samlingsbox med alla böckerna i serien "A series of unfortunate events" av Lemony Snicket. Ni kan bland annat hitta den här.

 

 
En Blu Ray spelare står också med på listan!! :)
 
 
Och tavellister! Önskar mig två stycken som jag ska ha i köket bredvid min klockhylla :) Skulle vara så himla fiint att ha kokböcker och annat fint på den!!! :)
 
Så det var allt.. När man var liten brukade man kunna tycka att förpackningen var lika rolig som innehållet. Tvivlar på att det är så för oss som är vuxna ;) 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica

Oj, oj, oj.....
Det blir ovanligt få paket under granen i år.... ;)

2013-10-14 » 18:11:28
Postat av: monicasfiske.blogg.se

Dags för nytt inlägg!
När du var liten var det kryss på var enda grej i leksakskatalogen!
Den här listan kanske faktiskt är billigare. :P

2013-10-20 » 08:51:53 URL: http://monicasfiske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!