Linneas Jul

Inhandlat på Ikea

Hej alla Jultokiga! :D

Orsaken till mitt dåliga uppdaternade beror på att jag har en tenta i Kriminologi på Söndag, så för tillfället spenderar jag den mesta av min tid med näsan i en tjock bok på engelska. Jag kan inte skylla ifrån mig, visst bör jag ha ett par minuter över till min kära blogg, men man måste ju ha något att skriva också, eller hur? :D

Jag har i alla fall tagit en tur till Ikea och kikat på julutbudet där! Jag tyckte faktiskt att dom hade mycket fint där i år! :) Jag fick i alla fall med min fyra Juliga saker därifrån :)



(Bilderna kommer från Ikea)

Detta fick jag med mig hem, Julkulor i Rött och Guld, superfina om du frågar mig. Och väldigt billiga! Doftljuset lucktar ljuvligt av pepparkaka. (Min Sambo var däremot skeptisk x). Dessa supersöta pepparkaksformar fick givetvis också följa med! I år skall det göras Renar och Slädar i massor! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag måste också ta mig till ikea snart och julhandla, du verkar verkligen ha fått tag i massor av fina saker :)

2011-11-09 » 11:58:56 URL: http://arildsdottir.blogg.se/
Postat av: Julklapparonline.com

Vill du vara med i listan Sverige bästa bloggare? Läs mer och anmäl dig på http://julklapparonline.com/bloggar-om-jul

2011-11-14 » 20:05:55 URL: http://julklapparonline.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!