Linneas Jul

1 månad kvar!


Idag är det bara 1 månad kvar till Julafton! Det känns helt otroligt! :)

I morgon åker jag, mamma och pappa till Stockholm för att leta lite julklappar, och jag måste leta julgardiner! Dom jag skulle beställa var tyvärr slut, så jag hoppas jag hittar några fina i morgon! :) Jag brukar inte vara i Stockholm så ofta, så jag tänkte fråga om någon av er vet någon bra affär som säljer gardiner? :) Skulle bli så glad om jag fick ett tips! :)

Föresten så fyllde jag år igår, 19 år, och fick en jätte söt julprydnad i present som jag måste visa er sen! :)

Jag har inte hunnit pynta något ännu, i och med att jag har fyllt år. Så jag hoppas att jag hinner pynta på Lördag! :) Har ni börjat pynta ännu? :)


Kommentarer
Postat av: Monica

Så klart vi har pyntat! :)

2011-11-24 » 13:33:38
Postat av: Johanna

Jag vet ju inte vad du gillar för gardiner exakt men "tråkiga" ställen som Åhlens, Rusta, Hemtex osv har faktiskt mycket fina gardiner! Lycka till!

2011-11-24 » 13:42:57
Postat av: Lina

Grattis i efterskott! :)

2011-11-24 » 14:00:01 URL: http://www.sagojul.blogspot.com
Postat av: Tomtens Dotter

Hipp hipp och grattis i efterskott

2011-11-24 » 23:17:07 URL: http://tomtensdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!