Linneas Jul

Nedräkning

Vet ni vad? Det är bara 10 dagar kvar till julafton och jag har såååå mycket kvar att göra! Så jag förstår inte hur jag ska hinna klart! :O Såhär ser min "Att göra lista ut".


Torsdag 15 Dec: Storstäda. Tro det eller ej, men jag har inte städat ordentligt än och för tillfället ser det ut som om någon släppt ner en bomb här hemma. -.-

Fredag 16 Dec: Storstäda. Med tanke på hur lång tid det tar för mig att städa (Jag kallar det nogrannhet), så kommer det knappast räcka med en dag x) Tur att jag sommarjobbade som städerska och fick pyssla med storstädningen på förskolor, nu har jag ju vanan inne! ^^

Lördag 17 -  Måndag 19 Dec: Plugga. In med Arkeologin!

Tisdag 20 Dec: Ta fram julgranen! Baka till julafton med min kusin.
(Tentan i Kriminologin släpps!)

Onsdag 21 Dec: Kika igenom hemtentan

Torsdag 22 Dec: Förbereda maten som kan förberedas ^^

Fredag 23 Dec: Sista julklapps shoppningen med pappa! Uppesittarkväll hos mina föräldrar!

Lördag 24 Dec: Julafton!

Söndag 25 Dec: Julotta!

Måndag 26-30 Dec: Plugga till prov om insekter till Brottsplatsens arkeologi!

1 Januari: Skriva Tenta!

Ja, ungefär såhär ser de sista dagarna i December ut för mig. Lite stressigt och mycket skoluppgifter. Men så mycket roligheter! :)


Kommentarer
Postat av: Helena - Hellys Jul

Vilket digert schema du har. Hoppas julbaket går bra idag.

:)

2011-12-20 » 16:40:23 URL: http://hellysjul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!