Linneas Jul

Lista

Jag är nog det lataste människan på jorden. Jag lovade er ett dataljerat inlägg om min julafton och mina presenter, men var tog de vägen? Jag har helt enkelt varit lat, men här kommer ett inlägg såhär i slutet av Januari, lite mindre än 11 månader kvar till jul..

Bästa presenten du fick:
Jag kan inte välja. Alla mina var jättebra!

Bästa presenten du gav:
Jag och min Sambo gav en 46tum LED tv till mina föräldrar, dels som julklapp och dels eftersom min sambo var skylldig dem pengar sen en resa. Dom blev överlyckliga! :)

Roligaste presenten du gav: 
Hmm... tror inte jag gav en "rolig" julklapp till någon.. möjligtvis "Vooddoknivstället" som min sambo fick :) 

Roligaste presenten du fick:
Hm.. Inte för att den var "rolig" men´"Sex and the city" boxen, eftersom den är rolig att titta på! :D

Godast på julbordet var:
Janssons frestelse och laxen!

Äckligast på julbordet var:
Inget. Allt var gott.

Det bästa jag såg på tv på julafton var:
Kalle så klart! :)

Det roligast vi gjorde på julafton var:
Öppna julklapparna och se de andra öppna sina.

Julaftons största miss i år var:
Hmm.. kan inte komma på något faktiskt :)

Till nästa julafton ska jag:
Pynta i tid och köpa färre julklappar x)

Det bästa den här julaftonen var:
Det trevliga sällskapet.

I år glömde jag att:
Kommer inte på något, men något var det säkert :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!