Linneas Jul

En till titt på min önskelista - Tv Serier

 
      
Bilderna är lånade från Discshop.


Dessa fyra, underbara serier önskar jag mig i julklapp! :) Det är även ett väldigt bra julklappstips till tonåringen-vuxen. De är väldigt bra, allihop! :) Är ni sugna på att köpa någon av dessa kan jag tipsa er om CDON.se, där har dom ofta olika tv-serier till mycket bra priser! :) Inte bara tv-serier för den delen, utan det mesta - böcker, filmer skivor, spel m.m! :) Nu vill jag inte göra "reklam" för olika saker, men eftersom jag själv kommer handla en hel del julklappar därifrån, så kan jag lika gärna tipsa er! :)

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Har alla dessa förutom Pretty little liars. Skulle vilja ha hela boxen med Gilmore girls :)

2011-11-21 » 23:00:26 URL: http://emelieschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!