Linneas Jul

Dagarna innan dopparedan!

 På tisdagen innan dopparedagen så bakade jag och min kusin Elisa cheesecakes till julafton. Lite tidigt kan tyckas, men ingen av oss hade tid en annan dag! :) Vi använde oss av ett recept på citron cheesecake men bytte ut digestivekexen mot pepparkakor och citronen mot apelsin. Det blev i alla fall jättegott när vi fick smaka dem på julafton! :)

På Torsdagen så blev det lite julshopping tillsammans med min mamma och bror, då inhandlade jag nästan alla de sista klapparna. Vi åt mat på stan och hade det riktigt mysigt! :)

På självaste Fredagen, dan före dopparedan så var jag på stan med min pappa och hjälpte honom att hitta de sista klapparna! Då inhandlade jag även mina sista klappar :) Sedan åkte vi hem till pappa och mamma och slog in paket, åt julgodis och drack julmust! På kvällen kom min bror och sambo, då spelade vi bingolotto och åt ännu mer julgodis och drack ännu mer julmust! :) Vi vann faktiskt en ny bingolott dessutom, ingen storvinst direkt, men i alla fall något :)



Julgranen hemma hos mamma och pappa!




Bingolotto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!